You are currently viewing מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

 

 

1. הלוגו החדש של אליפות העולם בכדורסל הואר הלילה על המגדל המרכזי בשנחאי

 

אמש ב-10 בלילה הואר לראשונה הלוגו החדש של אליפות העולם בהופס בשנחאי ב-2019.

2. חמשה משחקים שכדאי לסמן בלוח – מהקל לכבד!

28 למרץ – היט בפיסטונס

לחזות במאבק ההיט להתקדם ולהתקדם ככל שאורכת העונה ולשפר את משחקם וסכוייהם לעשות את הפלייאוף היו אחד התענוגות הגדולים של כל אוהדי ה-NBA בעלי הלב והנשמה, והאמונה באלוהים (שימו לב שלא הגדרתי את אלוהים; שכל אחד יגדירו כרצונו.

נכון לכתיבת שורות אלה, מיאמי ודטרויט הם בשוויון למקום השמיני והאחרון במזרח. אחרי פתיחה איומה המיאמי היט עשו קפיצה לחלל והם מסרבים לחזור לארץ. ממשיכים לרחף. גורן דראג'יק מוכיח לדוק הזקן שגם ווניל אירופאי איטי יכול להצליח בתור פוינט גארד בליגה, וכל אלה שהאמינו שדיון וויטרס הוא מטומטם מדי לשחק בליגה, שיחשבו ארבע פעמים.

28 במרץ – נאגטס בבלייזרס

מאבק כמעט תאומי למקרה של היט נגד דטרויט. איש לא ציפה (מלבד K-700 כמובן) מהנאגטס להיות קונטנדרים העונה. אבל הנה הם, במקום שמיני – משחק אחד לפני פורולנד. הרבה בזכות ניקולה ג'וקיץ' שהפך לכוכב התקפה. דמיאן לילארד יצא מהמשבר אליו ניכנס; ויוסוף נורקיץ' הגיע. וואללה איזה משחק!

אפריל 6 – הבאקס בפייסרס

במזרח נמצאות 6 קבוצות הלוחמות על שלושה מקומות בפלייאוף. הבאקס הם משחק מאחורי הפייסרס למקום ששי, ועם רקורד של 2-8 בעשרת משחקיהם האחרונים הם אחת הקבוצות החמות בליגה. הפייסרס הם 5-5 בעשרת האחרונים. קשה להאמין – אבל יכול מאד להיות שהמפסיד במשחק הזה יעוף גם מהפלייאוף – עד כך צמוד המאבק.

29 למרץ – ווריורס בספארס

שתי הקבוצות נאבקות כל העונה על הרקורד הטוב במערב. לכן אני לא מבין משחקים בהם המאמנים לא משתפים את כולם.

אני לא מאמטן לשטויות שהפלח לא מסתכל אפילו על מספר הנצחונות וההפסדים. הוא מסתכל רק על טבעת ששית. אז יש לי חדשות בשבילו: ללא יתרון בית הוא יכול לנפנף לטבעת ששית  BYE-BYE!

אם הווריורס מוציאים נצחון בסן אנטוניו, ניתן למחוק את שם הספארס מעונת 2016-17. TRUST ME!

מרץ 22, מחר (היום) – פיסטונס בבולס

3. סמיואל ברדוביץ', PH.D בפיזיקה לשקיל: "ישנו גבול לטפשות, ובעיקר כשילדים מקשיבים לך"

"כשאתה אישיות חשובה כשאקיל אוניל שילדים מקשיבים לו ונהנים מבדיחותיו, עליך להיות אחראי כשאה מדבר ברצינות. הרי שקיל או'ניל לא יכול להיות טרח עד כדי להאמין שהעולם שטוח, אז לומר זאצ ברצינות זה כלל לא מצחיק", אמר סמיואל בראיון באתר החלל.

וכסמיואל נשאל מה בקשר למה שקיירי אירוינג אמר ,בכל הרצינות" על העולם השטוח הוא הגיב: "על קיירי אני יכול להאמין שהוא לא שמע על כדור הארץ העגול ולא ראה צילומי חלל. כל מה שהוא יודע זה מה שהוא רואה בנסיעתו ב'פרארי' שלו.

4. הפעמים ששנאנו את לברון ביותר

 אחד: כשבהפסד למג'יק באליפות המזרח הוא סרב ללחוץ את ידי שחקני היריבה ונעלם  מהבניין.

*

*

שניים: כשהוא מתלונן ובוכה ועושה פלופינג

*

*

שלוש: "ההחלטה"

*

*

וידיאו שני שלא ראיתם ע 'ההחלטה'

*


*

ארבע: לא אחד. לא שניים…אלא ארבע…חמש…שש…

*

*

חמש: לברון מעליב עתונאים בPRESS CONFERENCE אחרי הפסד לבוסטון במשחק פלייאוף

*

*

4. דמאר דרוזן משלשל 42 הערב (אמש)

*

*

 

5. קאזינס – 41 חיצים, 17 קרשים:

6. איבקה ולופז זורקים מהלומות. הליגה מתחממת

*

*

מה שאנשים לא זוכרים זה התסכול האיום של טורונטו כשהם משחקים נגד שיקגו בולס. ב-11 המפגשים האחרונים ביניהם התוצאה היתה בולס – 11 W; טורונטו? 11 "L".

אבל מה הקשר לאיבקה? אני מוכן להתערב שהוא אפילו לא ידע, ואם דיברו על זה האנגלית הבינונית שלו כנראה לא קלטה את המסר.

7. מה קרה לאיגו? אנדרה איגודלה: "אני "DUMB NIGGA; סטיב קאר? "לא יותר מ-"MASTER"

*

*

8. ווסטברוק על המכות עם סטפן קרי

*

*

9. הדאנק הזה של סטפן קרי נגד ה-OKC היה הראשון מאז מרץ 2016 – כמעט שנה!

*

*

10. זה למה ה-NBA מאבדת צופים ואוהדים


*

11. האם לג'יי ג'יי רדיק נמאס מהקליפרס?

*

*

12. חמשת הפלייז הגדולים של שלשום

*

 

13. היום הוא יובל ה-3 שנים מאז פיל ג'קסון הפך לבוס של הניקס

רקורד מאז הגיע?

157 הפסדים ; 76 נצחונות

כמה שילם לו דולאן על כך עד עתה? 36 מיליון דולארים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוס מעץ
סוס מעץ
22 במרץ 2017 6:25

תודה מנחם
בוקר טוב

MJ234523
MJ234523
22 במרץ 2017 6:31

מנחם בוקר טוב!

תן התייחסות לפטירתו של ג'רי קראוס.
אני מאמין שהיו לך אי אילו תובנות…

מנחם לס
מנחם לס
22 במרץ 2017 6:43
Reply to  MJ234523

הכרתי אותו אישית. אולי מחר (כשאתעורר) אכתוב עליו

MJ234523
MJ234523
22 במרץ 2017 7:08
Reply to  מנחם לס

מחכה בקוצר רוח….

נ.ב. אולי כדאי שתכתוב "מתוך שינה"?

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
22 במרץ 2017 8:21
Reply to  MJ234523

מישהו כבר כתב פה מתוך שינה. עוד מעט תבקש ממנו לכתוב באמצע סקס.

מנחם לס
מנחם לס
22 במרץ 2017 15:38

הלוואי ויכולתי (הכוונה היא לא לכתיבה)

מנחם לס
מנחם לס
22 במרץ 2017 19:32
Reply to  MJ234523

הקלידו את התגובה כאן…

no funny shtuff
no funny shtuff
22 במרץ 2017 6:39

מעורב מעולה על הבוקר.

הוידאו של השופטים זו רעה חלה ומיותרת. להשתמש רק בשתי הדקות האחרונות

ולדי קוגן
22 במרץ 2017 9:32

וידאו ענק

Berch
Berch
22 במרץ 2017 6:55

אחלה מעורב על הבוקר 🙂

מנחם לס
מנחם לס
22 במרץ 2017 19:32
Reply to  Berch

תודה

Mbk
Mbk
22 במרץ 2017 6:56

מעורב מעולה
לברון מקפיד לנפק סיבות למה לא לאהוב אותו ( פחות מתחבר ללשנוא )
ההתעסקות שלו במקום שלו בהיסטוריה ביחס לאחרים הבכינות שלו
הוא בריון מעדיף להכנס לעימות עם קארי שנראה כמו רבע עוף
הוא תמיד יקפיד להגיד משהו שיגרום לך לרצות לזרוק נעל על המסך

MJ234523
MJ234523
22 במרץ 2017 7:09
Reply to  Mbk

ומצד שני תמיד יעשה מהלך כדורסל גאוני שיגרום לך רצות לזרוק את עצמך על המסך

סוסמעץ
סוסמעץ
22 במרץ 2017 8:23
Reply to  Mbk

LLL!!!

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
22 במרץ 2017 8:25
Reply to  Mbk

אין אנשים מושלמים.
הבן אדם 14 שנה בליגה , אז או קיי אספו עליו כמה אי נעימויות.על חלק הוא אפילו מתחרט כמו ההודעה על המעבר למיאמי.
ברוב הזמן הוא אדם למופת. על שחקן מיותר לציין.

מנחם לס
מנחם לס
22 במרץ 2017 19:33
Reply to  Mbk

מסכים רק בחלקו

אבי
אבי
22 במרץ 2017 7:20

ג'רי קראוס הלך לעולמו
יהיה זכרו ברוך

אבי
אבי
22 במרץ 2017 7:26

יהי*

A Golden God
A Golden God
22 במרץ 2017 7:31

שונאים את לברון כי הוא
too black, too strong

כי הוא השחקן הכי טוב בעולם כבר נצח. לברון הוא הדמות הראשית בליגה, המאן-טו-ביט, מהיום שהוא הגיע מהתיכון (עם חוזה 100 מיליון דולר מנייקי). 14 שנה של בנאדם אחד מעל הליגה – בטח שישנאו את זה. זו ההגדרה של דיקטטורה.

כל היתר – הבכיות, הדסיז'ן, זה שהוא פאסיב-אגרסיב בלי יותר מדי רוח שטות – כל זה, בשוליים. זו לא הסיבה העיקרית, סתם תפאורה להיטפל אליה.

הוא פשוט העריץ של המשחק, ואנשים מתעייפים מעריצים.

שי אבן צור
שי אבן צור
22 במרץ 2017 7:42
Reply to  A Golden God

יש דיקטטורים רעים ויש דיקטטורים "נאורים" כמו ההוא מסינגפור
איך היית מגדיר אותו?

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 7:44
Reply to  A Golden God

?too black, too strong
זה לא לברון,
זה לוק קייג'!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22 במרץ 2017 8:09

סדרה נהדרת. הפסקול, שערך אלי מוחמד מהטרייב קולד קווסט,נהדר

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 8:21

כל סדרות הגיבורים שנטפליקס עושים לפי מארוול הן מהטובות בז'אנר.
אבל לוק קייג' וג'סיקה ג'ונס – הן כבר חורגות לתחום של טלוויזיה מצוינת.
פס קול, צילומים, תסריט, משחק. יש בהן הכל.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22 במרץ 2017 14:17

גם מה שהספקתי (פרק וחצי) מאיירון פיסו

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22 במרץ 2017 14:18

פיסט

הייט אשברי
הייט אשברי
22 במרץ 2017 8:12
Reply to  A Golden God

לא מסכים . שונאים אותו כי הוא CRY BABY

ברוך רובין
ברוך רובין
22 במרץ 2017 8:45

סומסום צודק לברון לא מצטייר טוב כמו גורדן, הוא חזק מדי שחור מדי טוב מדי חסר כריזמה. נוסיף לכך את "ההחלטה "הביזיונית וכל הדרך שהייתה (אין לי שום בעיה עם זה ששחקן עוזב קבוצה הבעיה במקרה פה היא הדרך ) שייצרה לו מיליונים של שונאים והנאום המגוכח של הטבעות ואפשר להבין מדוע יש כלפיו שנאה ספורטיבית. עם זאת היא עברה את מחוזות הטעם הטוב כבר מזמן. לגבי ווסטברוק השאלה היא לא רק איזה כוכב ירצה לשחק לידו אלא גם את עניין המיקום, אני לא רואה שום כוכב מצטרף כשחקן חופשי לעיר מעפנה כזאת.

חצבני
חצבני
22 במרץ 2017 8:19
Reply to  A Golden God

זה נכון שמי ששולט בתחום מושך אליו אש. אבל את הגדולים שלפניו לא שנאו ככה. ג'ורדן בירד מג'יק וקארים לא יצרו אנטגוניזם כזה. ודאי לא דאנקן, שאקיל ואולאג'ואן.

אולי בגלל שכל הרשימה היו אמינים בזהות שלהם. היו את הצנועים והיו את היהירים, אבל לברון הוא יהיר שבטוח שהוא צנוע. הוא בטוח שזה שהוא גאון כדורסל שיודע למצוא שחקנים פנויים עושה ממנו פחות אגוצנטרי.

וכל מה שמנחם כתב הם ביטויים לזה

ברוך רובין
ברוך רובין
22 במרץ 2017 8:48
Reply to  חצבני

את קארים לא אהבו במרבית שנותיו, בנוסף אתה צריך לזכור שזה תקופה אחרת היום עניין המדיה נכנס כל הבעת פנים של לברון מצולמת כל מעשה מתועד. מעניין אותי לראות איך גורדן היה נמלט מהסיפורים של ההימורים כיום התקשורת הייתה צולבת אותו, אני בכלל לא מדבר על מגיק ואיידס.

חצבני
חצבני
22 במרץ 2017 8:55

מסכים מאוד לגבי תקופה אחרת מבחינת מדיה – אגב זו היתה הבעיה של קארים – הוא לא שש למצלמות ולריאיונות ולכן לא הכירו אותו. גם כך הוא לא היה שנוא כלברון אלא נתפש יותר כעוף מוזר.
לדעתי הטינה אל לברון יותר עמוקה מזה. אגב אני לא שותף לה. קטונתי מלשפוט אדם שמגיל כל כך צעיר נושא משקל כה כבד של ציפיות ותשומת הלב שיחד איתן

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22 במרץ 2017 13:37

+100

מתן גילור
22 במרץ 2017 8:29
Reply to  A Golden God

אם היו מתרגמים את זה לעברית בבתי הקולנוע, היו קוראים לזה 2 שחור 2 חזק.

John
John
22 במרץ 2017 9:06

+2

Ish
Ish
22 במרץ 2017 9:31

נשמע כמו סרט שהייתי רוצה לראות או כמו קפה שלא הייתי רוצה לשתות

Ish
Ish
22 במרץ 2017 9:30
Reply to  A Golden God

כל המדדים שעושים לגבי מי השחקן השנוא הם פגומים. כל מה שהשנאה הרבה שיש כביכול ללברון (מדובר במקביל בשחקן האהוב ביותר) הינה סה"כ ביטוי לכמה הוא מוכר ופופולרי. צריך לקחת בחשבון שרוב האוהדים לא מגיעים לדרגת מעורבות והכרות גבוהה במיוחד עם מגוון שחקני הליגה ולכן כאשר הם צריכים לבחור את מי הם שונאים זה יתרכז במי שהכי מוכר. זה נכון באותה מידה גם לגבי את מי הם אוהבים. לראיה גם לברון וגם קרי גבוה ברשימת הספורטאים האהובים והשנואים.

לא שונאים את לברון כי הוא שחור מידי לא שונאים אותו כי הוא חזק מדי. שונאים אותו כי מזהים אותו. ככל שאדם מזוהה יותר יש עליו שיח נרחב יותר ויש נטייה לייצר קיטוב בשיח שמוביל ללקיחת עמדה של אהבה שנאה כלפי נושא השיח. זה יקרה עם כל נושא שיתפוס גל של פופולריות וחשיפת יתר. כן, אני אומר שאם תצליח לגרום לאנשים לדבר מספיק על תפוחי אדמה תקבל בשלב מסוים שני מחנות מקוטבים וקולניים שיתווכחו על האם ולמה צריך לשנוא או לאהוב תפוחי אדמה.

אפלטון
אפלטון
22 במרץ 2017 9:49
Reply to  Ish

תיאוריה נחמדה ויפה, שיש בה הרבה הגיון.
אבל תסתכל על הפילוח בסקרים על האהדה/שנאה ללברון בין שחורים ולבנים (או במקביל סטפן קרי) ותראה שיש הבדלים שאי אפשר להתעלם מהם.
הצבע וגווניו השונים עדיין משחקים תפקיד מאוד משמעותי בחברה האמריקנית. קשה לנו להבין את זה כי אנחנו לא שם ורואים רק את מה שמקרינים לנו בטלוויזיה עם הפילטרי PC שלה (כן, די מפחיד שזה אחרי פילטר pc).
לברון בהחלט עשה את המעבר בשנים האחרונות למיינסטרים אבל הדרך שלו לשם היתה הרבה יותר קשה מאשר שחקנים כמו סטיב נאש או סטפן קרי שמיד חובקו על ידי כולם.

John
John
22 במרץ 2017 10:01
Reply to  אפלטון

הבאת שמות של שני שחקנים שבפירוש לא האמינו בהם והיו צריכים כל הזמן להוכיח שהם לא תופעה חולפת והשוות אותם לילד שהופיע בספורט אילוסטרייטד בגיל 16. ילד שקיבל 100 מיליון עוד לפני ששיחק דקה. לברון היה במיינסטרים ושודר בespn בלייב מכיתה יא.

אני לא סותר את מה שאתה אומר על רגישות גזעיית ואף טוען שהתופעה שאף אחד לא מדבר עליה זה היחס של שחורים לשחורים הבהירים או המעורבבים. פשוט הדוגמאות שהבאת על שחקנים שכביכול אומצו בקלות למיינסטרים לעומת לברון הם לא מציאותיות

אפלטון
אפלטון
22 במרץ 2017 10:12
Reply to  John

טוב הם היו גם צריכים להגיע לטופ כדי להיות מחובקים.
מן הסתם זה לא שהתקשורת תהפוך כל ג'יי ג'יי רדיק למשיח הלבן החדש.
לברון זה סיפור באמת מעניין כי הוא מחובק על-ידי התקשורת מגיל צעיר ועמד בכל הציפיות. משהו באמת נדיר ומיוחד. אבל הרגשות כלפיו בציבור (שוב, בעיקר בציבור הלבן), לעומת החיבוק התקשורתי הם מאוד קוטביים. וברור שלהתנהלות שלו יש חלק גדול מזה, אבל להגיד שה-Too black too strong היא לא סיבה גדולה לשנאה כלפיו יהיה התעלמות מהמציאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
22 במרץ 2017 13:20
Reply to  John

לברון בהחלט התחיל מנקודה אחרת מסטפן קרי אבל תשווה בבקשה את סטפן קרי להארן והיחס שהם מקבלים בתקשורת, אנשים שלא חיים אצלנו לא מבינים עד כמה הנושא הזה עמוק. אין לי ספק עם הארדן היה שחקן לבן/ מגולח לא היה ספק שהוא MVP והמכירות שלו היו עולות פלאים

John
John
22 במרץ 2017 15:35
Reply to  John

ברוך אשווה בכיף בין הארדן לסטף. סטף היה כוכב פרינג ב2014 וקיבל מעט תשומת לב למרות שהביא קבוצה צעירה יחד עם דוויד לי קליי תומפסון וג'ק למאזן חיובי והפסד סיבוב ראשון מול הקליפרס ושנה קודם לסיבוב שני נהדר מול סן אנטוניו.

את הפיצוץ בתשומת לב קיבל כשג"ס החלה להביא סגנון חדש לליגה והיא נתנה קפיצה מדהימה בדרך לשלוש אליפויות מערב (טוב יש עוד כמה שבועות) סטף נתן כמה עונות מכללות מטורפות. לא ספרו אותו. עד העונה איזה חלק במשחק של הארדן זעק "הפנים של הליגה"? ההגעה התחופה לקו העונשין והכדרור האינסופי? השנה הוא מקבל אחושילינג הכרה והפרסום שלו עלה בהתאם. לקהל הלבן אולי יש עקצוץ כשמישהו מזכיר אותם חיצונית. אבל כבר 25 שנה האתלטים והפנים של הnba שחורים וזה לא פגע בהם בשום אופן. סטיב נאש גם בעונות הmvp מעולם לא עקף את קובי במכירת חולצות או פרסום. קווין לאב לא נחטף על ידי אף ענקית נעליים כמשיח הבא. הוא מקבל בדיוק את הפרסום שמגיע לו.

אני לא יודע על איזה שנאת לברון אדירה (מחוץ לאתר זה) יש בארה"ב. כל הפורומים הכלליים כמו רדיט ועוד הרבה פורומים שאני מסתובב שם זה נראה שקארי מקבל את רוב השנאה. וכמעט כל וידאו של היילייטס ביוטיוב מפוצץ שנאה יוקדת על סטף קארי. שנאה כלפי לברון שהיא חוצת קבוצות זכורה לי סביב ההחלטה. אין ספק שבארץ ספיציפית יש כלפיו יותר הבעות שנאה מסיבות שונות

ברוך רובין
ברוך רובין
22 במרץ 2017 16:34
Reply to  John

2015 הוא נתן עונה אישית מדהימה בכל קנה מידה הוא הדהים אותנו על בסיס קבוע מדוע הוא לא נבחר לMVP? הוא סחב קבוצה פצועה תוך הופעות מדהימות על בסיס לילי אז הטענה של התקושרת לא לתת לו את הפרס הייתה שהשחקן צריך לבוא מהקבוצה הטובה ביותר. עונה שעברה הוא לא נבחר לאחת מחמישיות העונה אני לא זוכר שחקן בהיסטוריה של הכדורסל שלא נבחר לאחת מהחמישיות עם ממוצעים כמו שלו. יש פה הרבה אלמנטים שקשורעם לזקן ולצבע העור שלו, נוסיף על כך שהוא לא ניחן באתלטיות כמו של לברון ווסטברוק… ונקבל שחקן שחור עם זקן שקשה מאוד להפוך לפנים של הליגה.

John
John
22 במרץ 2017 19:12
Reply to  John

2015 מדוע שיהיה mvp? כשתגיד לי מה הקריטריונים לפרס אתן לך תשובה. למה קארי לא זכה בפיינלס mvp? איגי קלע זריקות חופשיות שנבעו מאסטרטגיה של קליבלנד לעשות בליץ על קארי שעדיין סיים עם 26 נקודות למשחק. טענו שלברון נתן את הגמר הטוב בכל הזמנים למפסיד הוא נשמר על ידי איגי… ואם השנה הארדן יזכה במקום ווסטברוק מה יהיה טיעון הנגד? שראסל שחור יותר?

בלי קשר הארדן נתן עונה די ביזיונית שנה שעברה. אחד משנות ההגנה הגרועות שלו מנהיגות שכללה ריבים וחוסר סדר בחדר ההלבשה. זה לא שהוא שכח לשחק אלא שיחק איך שרצה מתי שרצה. הקבוצה שלו הייתה אנדראצ'יברית. אשמח שתגיד במקום מי היה צריך להיבחר והאם אתה מחשיב הגנה ומנהיגות חיובית כפרמטר חשוב בכדורסל.

על בסיס מה באה הטענה על צבע עור וזקן? כי אדידס חשבה אחרת ממך והחתימה אותו על חוזה נעליים ענק. הוא מופיע בהמון פרסומות ויצא עם סלביות אמריקאיות וממש לא דמות נשכחת או מוחבאת בתרבות האמריקאית. בפעם המאה חשיבה בתבניות של צבע עור ותרבות קיימות אבל אני ממש לא מרגיש שבnba צבע עור זה מכשול. להפך.

מתי היה שחקן לבן שאינו אירופאי שנבחר ראשון בדראפט? לך תביט על מי שנבחר מעל גורדון הייוורד בדראפט 2010. ונניח שוול וקאזינס היו בחירות אפסייד טובות. למה שחקן המכללות הכי טוב בי פר אותה שנה שהפגין אתלטיות עילית כח וקליעה מכל מצב לא נבחר בין ה3 הראשונים. איזה אלמנט במשחקו לא זעק בחירה ראשונה? ואני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אילו לא היה מגיע ליוטה.

Ish
Ish
22 במרץ 2017 10:16
Reply to  אפלטון

זה נכון שיש עניין גזעני בארה"ב(חייתי שם לא מעט וראיתי את זה) אבל מלכתחילה אנשים נמשכים לאנשים שדומים להם(וזה לא. חייב להיות צבע עור) מה שמטה את זה אוטומטית לפני שמגיעים לגעת בגזענות בארה"ב. מעשית אם לברון היה שחקן ממוצע, תוך כדי שהוא מתנהג אותו דבר, אף אחד לא היה מדבר עליו ואף אחד לא היה שונא אותו.

עכשיו אתה משווה אותו לשני חברה שבאו כאנדרדוגים. לא נחשב, אנשים אוהבים להיות בעד האנדרדוג, ואי אפשר להשוות בין הדרכים.

דויד
דויד
22 במרץ 2017 11:48
Reply to  Ish

עם כמה שמדברים על הגזענות בארהב אני חייב לציין שלטעמי מה שקורה פה בארץ לא נופל מהגועל נפש שיש שם. אני מורה בישראל והמצב פה מדאיג ומחמיר

Ish
Ish
22 במרץ 2017 15:04
Reply to  Ish

נכון מאוד דויד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 במרץ 2017 10:59
Reply to  Ish

וכמו שאמרת הוא גם בצמרת השחקנים האהובים?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 במרץ 2017 11:02

צ"ל נקודה במקום סימן שאלה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 במרץ 2017 11:14

לגבי קאזינאס, לו ולדייוויס יחד היו בדיוק 60 נקודות ו-30 כ"ח.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 במרץ 2017 11:17

התגובה הזו צריכה להיות בסוף.

nadav de dove
nadav de dove
22 במרץ 2017 11:40
Reply to  A Golden God

שונאים אותו כי הוא טוב מידי בשביל להיות בכיין ופלופר ובשביל להקים סופר טימס. אנשים לא אוהבים שהחזקים ביותר משתמשים בעזרים של חלשים בשביל לנצח. פלוס הוא נראה כאילו כל משפט שלו נכתב בידי יועץ תקשורת. פאקינג בנאדם מחליא.

סוסמעץ
סוסמעץ
22 במרץ 2017 13:21
Reply to  nadav de dove

בדיוק

חגי
חגי
22 במרץ 2017 7:33

נמאס מהשיפוט בךיגה הזאת. איך זה שתמיד בליגות הטובות בעולם השיפוט כזה מחפיר? (נבא, ליגה ספרדית)

שי אבן צור
שי אבן צור
22 במרץ 2017 7:44

יופי של מעורב
יום שלישי הבא מסומן ביומן. נאגטס בלייזרס זה משהו שאף חובב של הליגה לא ירצה להפסיד. קרב על שש נקודות

חורחן
חורחן
22 במרץ 2017 7:51

אלוהים בשרלוט, אין לו שום עניין במיאמי או בדטריוט

הייט אשברי
הייט אשברי
22 במרץ 2017 8:10

לא רוצה לקלקל את הציפיה , אבל גם המשחק האחרון שלנו בעונה הסדירה בס"א הוא השני ב- B2B כששניהם בחוץ ! ואיפה הראשון ? ביוסטון . כנראה שאצל סילבר כתוב שבכל פעם שהווריורס נוסעים לדרום-מרכז , צריך לשבץ אותם ב-B2B .
אז אם אני סטיב קר , אני זורק מראש אחד מהשניים ועולה עם הספסל . השאלה איזה מהם לזרוק

מתן גילור
22 במרץ 2017 8:27

תלוי בהפרש מס"א. אם עד אז זה יישאר סביב 2.5, אז את השני. אם ירד ל-1, את הראשון.

הייט אשברי
הייט אשברי
22 במרץ 2017 9:52

1 +

לירון
לירון
22 במרץ 2017 8:28

ואם זה לא מספיק, אז יומיים אחרי המשחק בספרס, משחק נוסף מול יוסטון

מתן גילור
22 במרץ 2017 8:30
Reply to  לירון

ממפיס-מנוחה-יוסטון-ס"א-מנוחה-יוסטון.
רצף קטלני.
מאמין שיצאו ממנו עם 2:2.

אפלטון
אפלטון
22 במרץ 2017 9:02

יכול להיות שליוסטון לא יהיה אינטרס לנצח. בשלב הזה בטוח יהיו חישובים והרוקטס מעדיפה לפגוש את גולדן סטייט בגמר ולא בסיבוב השני.

מתן גילור
22 במרץ 2017 9:10
Reply to  אפלטון

האינטרס צריך להיות לפגוש את ג"ס מוקדם ככל האפשר. ככל שהזמן יחלוף, הסיכוי שדוראנט יגיע בכושר גדול יותר.

אפלטון
אפלטון
22 במרץ 2017 9:35
Reply to  אפלטון

אני חושב שהאינטרס צריך להיות להימנע מלפגוש את ג"ס עד כמה שאפשר (כמו עם הקאבס במזרח). אם יוסטון יעופו בסיבוב שני זה מבאס אבל לא נורא, הספרס עדיין קבוצה טובה יותר. גמר מערב זה הישג עצום שעוד יכול לפתוח להם את התיאבון.
כמו שאני מכיר את הארדן זה לא ישנה כלום, הוא ילך על ניצחון בכל מצב, אבל בטוח שבאחורי הראש החישובים האלו ישפיעו על השחקנים.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
22 במרץ 2017 8:37

תודה רבה מאוד מנחם. השנאה שלי ללברון נובעת מההתנהלות שלו כאדם וממה שהוא מחצין כלפי התקשורת פלופים – זה חלק מן המשחק ושחקן שחוטף כל כך הרבה מכות וקרבות טבעי שישמור על עצמו – הוא לא מרכוס סמארט שזה עיקר המשחק שלו. אבל בעיניי לא הזכרת את החלק הכי גרוע שלו – היחס כלפי החברים שלו לקבוצה – חרא של מנהיג שלא מסוגל לקחת אחריות זה תחתית המדרגה מבחינתי + לצאת על החברים שלך בתקשורת – לא בשיחה פרטית לא באסיפת קבוצה – בתקשורת זה פשוט בזוי.
בקשר למה שסומסום אמר בעיניי זה פשוט לא נכון – אני מת על מסי ולמדתי עם השנים להעריך את רונלדו – פשוט לא נמאס לי מזוג השחקנים האלה "העריצים של המשחק" על פי הגדרתך – להיפך הלוואי שישארו כמה שיותר שנים. לברון too black, too strong – איזה התקרבנות! השחקן הכי גדול בדור האחרון שעם אופי יותר מסתגל היה עם עוד שתי טבעות לפחות. הלוואי שיכולתי לאהוב את השחקן הגדול והאדם הקטן הזה.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 8:47

לגבי מה שאתה כותב על היחס שלו לחבריו לקבוצה –
לא מעט שחקנים ששיחקו לצידו לאורך השנים טוענים בדיוק ההפך.
זה לא במקרה ששחקנים חופשיים מוכנים לוותר על כסף בשביל לשחק בקבוצה עם לברון.
(ע"ע המעורב של אתמול, זה שסיפר על חתימתו של ריי אלן במיאמי)
זה גם לא במקרה שלברון, להבדיל מלא מעט שחקנים אחרים שנדדו בליגה, שמר על קשרים טובים עם רוב מי ששיחק לצדו.

זה שהוא אמר שהקבוצה צריכה רכז מחליף,
אז אתה טוען שעדיף היה ללברון ולשאר שחקני הקבוצה שלברון ישתוק, ושבמקום שיהיה את דרון וויליאמס בקבוצה, הם היו נשארים רק עם קיי פלדר?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
22 במרץ 2017 8:53

מקבל חלקית את מה שאתה אומר (לא מכיר את העובדות אבל אני בטוח שאתה יודע הרבה יותר טוב) אתה מחדש לי שהוא נשאר בקשר טוב עם החברים מהעבר ( דרך אגב גם עם השחקנים הפחות מוערכים וטובים??) – אבל לא מקבל את היציאות האלה בתקשורת את ההקנטנות של החברים שלו ואת זה שכאשר מהלך שלא הולך תרגיל שהתפספס וכו' הוא מעפעף מתעצבן צועק – לא ככה נראה מנהיג – בוודאי לא אחד שמדבר על המורשת שלו כאילו הוא אלכסנדר מוקדון.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 9:17

נוריס קול, זה שלא מצליח למצוא קבוצה ב-NBA, מתאמן כל שנה בקיץ יחד עם לברון ודוויין ווייד במיאמי. וזה נמשך גם אחרי שלברון עזב את מיאמי (כמובן שבקיץ האחרון זה גרר גל שמועות שכמובן לא היו קשורות לכלום).
הבירדמן, שלצערי גמר את העונה מוקדם מדי, הצטרף לקאבס בגלל הקשר הטוב שלו עם לברון מתקופתו של לברון במיאמי.
אפילו צ'למרס, שספג צעקות מלברון כמו שאף שחקן אחר לא ספג, שמר עם לברון על קשר והיה שותף למחנה אימונים של לברון בקיץ 2015.

אותי, אישית, לא מטרידים כל הפרצופים של לברון. הוא לא הראשון (יש לי קילומטראז' רציני של צפייה בצ'ארלס בארקלי בתקופתו בסאנס. 0 הבדל בין ה-2), ולא האחרון (דריימונד גרין? הוא לוקח את כל נושא הפרצופים והמחוות למחוזות חדשים. אבל במקרה שלו זה בגלל שהוא שחקן נשמה…), עם התנהלות כזו.
רק שבמקרה שלו, בוחנים כל תנועה שלו עם זכוכית מגדלת.

אבל מה שהכי מצחיק אותי, שלא מעט מאוהדי הספרס מתעבים אותו,
תוך ציון ההתבכיינות והפלופים
כאשר זו הקבוצה שבתקופה שהיא הייתה הקבוצה הכי אלימה בליגה (לא קשוחה. אלימה), היא גם הייתה הקבוצה הכי בכיינית בליגה, עם שורה של הצגות של פופ ושל דנקן לשופטים (הצגות ששוות לא פחות מפרס טוני),
וכאשר בשורותיה משחק המאסטר הגדול של הפלופים – מאנו האחד והיחיד.

(בו זמנית, מי שקרא קצת מהתגובות שלי בעבר יודע שהעובדות הנ"ל לא מונעות מבעדי להעריך את גדולתם של פופ, דנקן, ג'ינובילי, והספרס.)

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22 במרץ 2017 10:14

צודק. אבל בכל זאת כמה הבדלים:
1. המשחק של מאנו הרבה יותר משכנע. אין עליו. זאת קלאסיקה ברמה של מריל סטריפ ואל פאצ'ינו.
ובכל זאת מאנו הוא עלה נידף ברוח מול מאסת השרירים הזאת של לברון שמתפתל מכאבים אחרי כל ליטוף ועף 20 מטרים ליציע אחרי כל מגע. נו באמת. זאת המורשת שלך?

2. פרצוף העגל של דאנקן הוא מושא להמון בדיחות אפילו עצמיות
https://www.youtube.com/watch?v=9KbzLHvEPf8

3. לגבי ברוס לי בואן. אני חושב שנעשה לו עוול. המורשת שלו היתה גדולה כאחד משחקני ההגנה הגדולים שידעה הליגה, אבל היא הוכתמה בשנתיים האחרונות שלו כשהוא לא סחב והתחיל לשחק מלוכלך במטרה לפצוע את שחקני היריב

4. אין לי שום תירוץ לזריקת נאש על המזכירות של רוברט הורי. שום תירוץ. חוץ מהטענה השחוקה שהיינו מנצחים גם ככה את הסדרה

5. את שורשי השנאה ללברון אפשר למצוא בסרט ספייס ג'אם:
תציצו על הרעים: אחד מהם נראה בול כמו לברון ג'יימס והשאר משחקים כמו גרין
https://www.youtube.com/watch?v=Mh3VZMZ-GbM

6. יש עוד משהו שכל חבר מועדון ללל יודע:
לברון לא לקח מעולם אליפות לבד. הוא עטף את עצמו בשחקנים מעולים וצוות משלים על פי דרישתו. מה שמעולם לא עלה על דעתם של הגדולים ביותר (בארקלי חטא בזה ומעולם לא זכה באליפות)

מתן גילור
22 במרץ 2017 10:34

תכלס.
קארים אף פעם לא זכה עם אוסקר/מג'יק ולהפך.
לארי אף פעם לא זכה עם מקהייל ופאריש.
קובי בכלל לא זכה עם שאק/גאסול.
דאנקן מעולם לא שיחק עם רובינסון/פארקר/ג'ינובילי.
צריך להמשיך או שהנקודה ברורה?
האמת היא שלברון זכה באליפות האחרונה בלי אף שחקן שהיה משמעותי בפלייאוף שלא ליד לברון. אף לא אחד.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 11:01

יופי של תגובה, אוהד ספרס.

רק לנקודה אחת אני חייב להתייחס –

לא לכל שחקן יש את המזל של לנחות בקבוצה:
עם מי שייזכר כגדול המאמנים בתולדות הליגה, לצד סנטר HOF שהוא לא רק שחקן מדהים, אלא גם בן אדם מדהים, כזה שידע לפנות את המקום בשביל שדנקן יוכל לפרוח.

או בקבוצה עם הסנטר הגדול בתולדות המשחק, קבוצת פאר עם בעלים ממולח שידע איך בונים ומתחזקים אימפריה.

הנקודה ברורה –
להבדיל ממג'יק, בירד, או דנקן,
לברון נאלץ לקחת חלק פעיל בבניית התשתית לקבוצות האליפות שלו.

ורק להזכיר איך שבשנה שעברה כמעט ואף אחד לא ספר את הקאבס,
ועדיין הם זכו באליפות.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22 במרץ 2017 13:42

גיא צודק, כרגיל

ספלאש
ספלאש
22 במרץ 2017 8:42

העולם שטוח? אני חושב שבאמת זה לא נראה הזוי לשאקיל להגיד את זה. הם פשוט לוקחים את עניין הפוסטמודרניזציה, כל אחד והאמת שלו, קצת רחוק מדי. איך הוא אמר? הוא נוסע הרבה באוטו מעיר לעיר והעולם נראה לו שטוח, אז זהו. שטוח.
וזה מגיע מאותו אחד שחושב שטיסה לירח לוקחת 8 שעות, כי הוא "נראה יותר קרוב מקליפורניה"..

עידו גילרי
עידו גילרי
22 במרץ 2017 8:57

בחזית לברון חדשה: הקינג יצא על לאבאר בול ואמר לו לא לערב את הבנים שלו (של לברון) בדיונים על הלונזוים והלאמלים שלו (זה אחרי שבול אמר שלבנים של לברון יהיה קשה להצליח בגלל ההשוואות אליו).
הניסוח המדויק היה קצת פחות עדין:
Keep my kids' name out of your mouth, keep my family out of your mouth

Ish
Ish
22 במרץ 2017 9:43

הוא צודק. נכון לעכשיו הילדים שלו הם לא דמויות ציבוריות ואין הצדקה שמישהו יקשקש עליהם בתקשורת.

עידו גילרי
עידו גילרי
22 במרץ 2017 9:45
Reply to  Ish

נכון אבל הוא משיג הדיוק את המטרה ההפוכה. לאבאר בול מדבר על כל העולם ואשתו ועכשיו לברון מיקד את השטויות שיוצאות לו נונסטופ מהפה דווקא בבנים שלו.

Ish
Ish
22 במרץ 2017 9:53

טוב נו, לברון כנראה לא יכול להגיד היום שום דבר בלי שמישהו יעשה מזה לימונדה. ברוח. הימים אולי כדאי שינצח את זה ויפרוש ישר לבית הלבן.

Ish
Ish
22 במרץ 2017 9:55
Reply to  Ish

ברוח הימים אולי כדאי שינצל את זה ויפרוש ישר לבית הלבן.

עידו גילרי
עידו גילרי
22 במרץ 2017 9:56
Reply to  Ish

הוא כבר ישנה את זה לבית השחור.

Ish
Ish
22 במרץ 2017 10:00
Reply to  Ish

הבית השחור מדי, חזק מדי?
Make American Too Strong Again
MATSA#
יוצא מתאים לפסח, היהודים ההדוקים כבר איתו

A Golden God
A Golden God
22 במרץ 2017 10:01
Reply to  Ish

אף אחד לא יתפלא אם זה יקרה, הוא מכוון לשם, וכבר יכול לסמן V על התנאי הכרחי – ערימה בעובי של פורט נוקס, להתחיל את המסע, והרבה חברים טובים במקומות הנכונים.
וכשהוא מגיע, בקשה קטנה אחת – ג'יי.אר סמית' לתפקיד מזכיר המדינה.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 10:16
Reply to  Ish

+++ למצה!

Ish
Ish
22 במרץ 2017 10:21
Reply to  Ish

הרגת אותי עם ג'יי.אר מזכיר המדינה

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22 במרץ 2017 13:44

כי לברון מוכיח פעם אחר פעם שאין לו מושג בתקשורת.
זו הדיכוטומיה של הבחור הזה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22 במרץ 2017 14:15

אין לו מושג בתקשורת? כל דבר שהוא אומר מגיע לראשי של אי אס פי אן

ori88
ori88
22 במרץ 2017 9:58

כיף לקרוא. תודה רבה.

שגיא נאור
Editor
22 במרץ 2017 10:00

מעורב מלא בכל טוב, תודה מנחם.

בקטנה לגבי לברון. הוא היה שנוא הרבה לפני שהיה הדיקטטור של הליגה. אולי זכה ב-mvp אבל לפני מיאמי היתה לו סדרת גמר אחת וגם היא נגמרה בסוויפ. ממש לא דיקטטור.
וכמו שכתבו לפניי, מישהו שונא את פדרר או מסי או טייגר וודס לפני שהסתבך כמו ששונאים את לברון? על עניין הצבע בכלל מיותר לדבר. כאילו ששאק לא היה strong ו- black.

אני מאמין שהעצירות של הוידאו זה משהו שישתנה, זה הפך לדבר בלתי נסבל ואני מניח שהביקורת תעשה את שלה. אגב, זה קצת מתקשר לנושא העייפות. כשמשחק נעצר כל כך הרבה פעמים זה מאפשר מנוחה בלי שאנחנו שמים אליה לב. זה מאוד משמעותי. אני זוכר איך ג'ורדן תמיד היה יורד לנוח לקראת סוף רבע כדי לקבל מנוחה רצופה של 10 דקות נטו עם סיום הרבע וכמה דקות של הרבע הבא (שני או רביעי). היום 10 דקות מנוחה זה ריוויו אחד וזריקות עונשין.

הקבוצה הכי מעניינת בקיץ תהיה הקליפרס והאם מפרקים את החבילה או ממשיכים. כמובןמשזה תלוי מה יעשו בפלייאוף. כנראה ייפצעו…

A Golden God
A Golden God
22 במרץ 2017 10:05

דיקטטורה, לא רק במובן של הישגים ספורטיביים. אלא היותו אייקון-העל, הוא אאוטספוקן, מוחצן, מושך אש, יהיר, דעתן, בעל הבית. אין מקום להשוות לפדרר-של-מירקה, או האספרגר-מסי. אני מדבר על הליגה של המראדונות, וכאלה אין הרבה, אם בכלל.

שגיא נאור
שגיא נאור
22 במרץ 2017 10:31
Reply to  A Golden God

מסכים ששונאים אותו כי הוא מוחצן, יהיר, דעתן (שליטה כל כך גדולה על הפרנצייז), אף אחד לא שונא אות׳ו כי הוא תומך בהילרי פומבית או יוצא נגד אלימות שוטרים. שונאים אותו בגלל האופי, בדיוק כמו ששונאים את מראדונה, בדיוק כמו ששונאים את רונאלדו. לא שחור מדי ולא חזק מדי ולא כלום. רק בגלל האופי. ואולי קצת סגנון משחק שקשה להתחבר אליו. זהו.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
22 במרץ 2017 11:00
Reply to  A Golden God

סומסום עשית אותו ממש לוחם פוליטי גיבור האומה ורובין הוד. מרדונה היה דמות צבעונית משוגעת שרואים פעם במאה שנה – להזכירך הבן אדם היה נרקומן אלים אבל תמיד ידעת מה הוא חושב מרגיש ומה בא לו בטוב או שלא בטוב. לברון הוא העשיר שמקלל את הנרקומן מקבץ הנדבות ברמזור כי הוא מפריע לו בדרך. אדם שמכור לכוח.

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 11:18

לדעתי, זו רק התפיסה שלך אודותיו.

לברון ג'יימס הוא אחד משחקני ה-NBA שתרמו הכי הרבה למטרות פילנתרופיות, אחד מהשחקנים שהם הכי מעורבים בקהילה בה הם חיים, ואחד השחקנים הבודדים שלא מפחד להביא דעות בנושאים שנויים במחלוקת.

לא מכיר אותו אישית, וכך גם אתה לא. אבל גם אם הכל PR –
אז הלוואי ויותר עשירים היו מתעסקים ב-PR כמוהו.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
22 במרץ 2017 13:09

אם אתה חושב שאנשים שתורמים הם לא צמאי כוח אתה טועה. – היות ואני עובד סוציאלי אני יודע כמה כוחניות ובריונות יש בעסקי החמלה – לצערי ישנם אנשים מאוד מאוד דורסניים באציטלא של אמפטיה ותמיכה.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22 במרץ 2017 13:45

שאקיל היה מצחיק

נתן
נתן
22 במרץ 2017 19:36

אף אחד לא שנא את לברון כשהיה בקליבלנד דור 1.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
22 במרץ 2017 22:40
Reply to  נתן

שו? כנראה לא ראית כדורסל אז. היה ועוד איך(אם כי "הדסיז'ן" העצים את השנאה פי כמה

רועי ויינברג
Admin
22 במרץ 2017 10:20

תודה על המעורב. ה-28.3 זה היום הכי גדול של כדורסל שנשאר בעונה הסדירה עם שני משחקים קריטיים. אסור לפספס.

בקשר לפיל ג'קסון, אני באמת לא מבין את ההתעקשות שלו על המשולש. הוא היה מאמן שידע לעשות ויתורים כשצריך בשביל לנצח ולהתאים את השיטה, אבל כאן הוא מנסה לכפות אותה ולא לבנות את הדבר הכי טוב בשביל הסגל שלו. זה מה שמבדיל אותו מפופוביץ' למשל.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22 במרץ 2017 11:20

ואני לא מבין את ההתעקשות הזאת על פיל ג'קסון.
אדם שעשה את הכסף שלו והמורשת שלו מאימון השחקנים הטובים ביותר.
נכון, הבן אדם עילוי בניהול אגואים ובכיינות לשופטים.
אבל כשאין לך GOAT או אפילו HOF של הטופ 10, מתגלה הערך האמיתי של המותג הזה של פיל ג'קסון.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22 במרץ 2017 14:13
Reply to  אוהד ס"א

הבחור עשה 2 מ-3 השושלות הכי מרשימות בליגה מאז הסיקסטיז. לתפקיד של נשיא פעילויות כדורסל הוא מתאים על הנייר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 במרץ 2017 11:32

לגבי קאזינאס, לו ולדייוויס יחס היו בדיוק 60 נקודות ו-30 כ"ח.

Xxx
Xxx
22 במרץ 2017 12:06

בפעם הבאה שמישהו יאמר לי שכדורגלנים טיפשים וכדורסלנים אינטליגנטיים , אזכיר לו את אגדות הכדורסל אירווינג ואוניל שלדידם העולם שטוח ושהכל קונספירציה

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22 במרץ 2017 13:48

חצי מהפלופים של לברון בסרטון הן עבירות אמיתיות. רבאק, העבירה המכוערת של טייסון צ'אנדלר נחשבת כפלופ של לברון?!
בסרטון ממסיבת העיתונאים של לברון ווייד אחרי ההפסד לבוסטון לא רואים שלברון אמר retarded על הכתבת אבל הוא בהחלט עושה שם פרצופים מצחיקים לאללה . . .

ברץ
ברץ
22 במרץ 2017 14:01

אני עברתי שוב בשביל לוודא ולא הצלחתי להבין מה היה הקשר של סעיף השנאה ללברון. קליבלנד אפילו לא שיחקה אתמול.
זה נועד בשביל לעורר את הדיון אהבה/שנאה ללברון? כי אם כן זה בכלל תמוה כי זה פחות או יותר הנושא שהכי נטחן פה.
דיי תמוה סה"כ.

עידו גילרי
עידו גילרי
22 במרץ 2017 14:48
Reply to  ברץ

אהה כי מה שאיגואדלה אמר לפני 10 ימים יותר קשור?

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22 במרץ 2017 15:02
Reply to  ברץ

התשובה היא "כן"

עמית רובין
עמית רובין
22 במרץ 2017 18:25

שלום, פעם ראשונה שכותב כאן. קורא שנתיים וחצי.
ההופס נעלה מעולה וממש עילוי שאין כמותו
תודה לכל הכותבים המצוינים והמגיבים התותחנים.
מנחם גיא מידן זעפרני שגיא נאור שגב טבול אפלטון ג'ון עגל סומסום מומי
ועוד כותבים רבים נותנים עונת mvp גדולה מכל אתר ספורט בעולם.
ההתלהבות של הדורון הרוחני והאהבה שלו ושלכם לאתר
השפיעה גם עלי לאהוב לצחוק ולכבד את המחשבות שלכם.
תודה גדולה (דורון תחזור!) גיא איפה דורון !?!? פרשנות 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
22 במרץ 2017 19:37

דורון במנזר בטיבט, אוסף אנרגיות חיוביות בשביל כל הצוות.

עגל
עגל
22 במרץ 2017 21:56

ברוך הבא.
דורון שומר על הגוף שלו לקראת הפלייאוף.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
22 במרץ 2017 19:05

שיעשו 30 על 30 עם לברון כולם יבינו עם כמה שינאה וקינאה הוא היתמודד ביגלל שהוא הגדול מכולם
לעומת ג'ורדן שהליגה שינתתה את החוקים כדי שיקח אליפויות.

סגירת תפריט
106
0
Would love your thoughts, please comment.x